شروع ساخت 15هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرکرد

عملیات اجرایی 15هزار واحد نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شروع شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۵۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عملیات اجرایی و ساخت 15هزار واحد نهضت ملی مسکن همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه 19 خردادماه با حضور دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور آغاز شد.

وزیر کشور ، این نهضت را یکی از طرح‌های مهم دولت انقلابی دانست و افزود: نهضت ملی مسکن موضوعی است که به طور مستقیم به حمایت از طبقات کم بضاعت جامعه مربوط می‌شود.

دکتر احمدی وحیدی تصریح کرد:  شعار دولت مردمی، خدمت به جامعه است و یکی از تجلی‌های این شعار در طرح ملی مسکن نمود دارد.

وی گفت: این نهضت در تمامی استان‌ها به خوبی پیش می‌رود و طرح 15هزار واحدی شهرکرد نوید خوشی برای مردم استان است که امید می‌رود در زمان بندی مشخص به نتیجه برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هم گفت: محله ۴۰ منظریه با حدود ۵۶ هکتار مساحت در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت 15هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

حسین‌علی مقصودی در تشریح مختصات فنی این طرح افزود: تعداد قطعات مسکونی پیش بینی شده در این فضای شهری ۳۰۰ قطعه است که با ساخت و بهره‌برداری از آن‌ها امکان سکونت ۲۶ هزار نفر مهیا خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح، اقدامات برای طراحی نقشه و انتخاب پیمانکار انجام و عملیات ساخت و ساز واحد‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات آماده سازی این محوطه عمرانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است.

ارسال نظرات