خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد:

جهاد تبیین یک جهاد قطعی و فوری است که باید هر کس هر اقدامی که می تواند را انجام دهد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نجف آباد گفت:جهاد تبیین یک جهاد قطعی و فوری است که باید هر کس هر اقدامی که می تواند را انجام دهد و اگر دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی را روایت نکنیم، دشمنان ما طبق چیزی که باب میل خودشان است آنها را روایت می کنند.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۹۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، سرهنگ پاسدار محسن اصلانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نجف آباد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان بیت المقدس حوزه امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب درخصوص جهاد تبیین اظهار کرد: گوش به فرمان ولی بودن، چیزی است که این روزها در جامعه به شدت نیاز آن احساس می شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نجف آباد افزود: رهبر انقلاب به عنوان دیده بان نظام به خوبی جبهه حق و باطل را رصد می کنند؛ ما هم باید دورهم جمع بشویم و یک دل، فرمایشات ایشان را عملی کنیم و به مهمترین دغدغه این روز های ایشان که جهاد تبیین است بپردازیم.
وی تاکید کرد: جهاد تبیین یک جهاد قطعی و فوری است که باید هر کس هر اقدامی که می تواند را انجام دهد.
در ادامه از زحمات آقای سلمانزاده از رزمندگان و آزاده گان هشت سال دفاع مقدس تقدیر بعمل آمد و آقای احمدیان به عنوان فرمانده گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام معرفی گردید.

ارسال نظرات