با حضور جوانان انجام شد؛

تبیین کتاب انسان250 ساله در وردنجان

کتاب انسان 250 ساله مقام معظم رهبری پیرامون زندگی ائمه معصومین علیهم السلام با حضور جوانان در دفتر امام جمعه وردنجان تبیین شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۰۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی با تبریک دهه کرامت و میلاد با برکت امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت: محتوای کتاب "انسان ۲۵۰ ساله" به دنبال انتقال مفهومی متعالی از مسیر و مقصد زندگی مجاهدانه ائمه طهار علیهم السلام است.

امام جمعه وردنجان ادامه داد:  کتاب  ارزشمند" انسان ۲۵۰ ساله " بیش از آنکه یک کتاب تاریخیِ صِرف باشد، یک فرا تحلیلِ تاریخی است که به جای شرح و تفصیل وقایع زندگی ائمه طهار علیهم السلام ، نگاهی جامع به زندگی هر یک از معصومین با توجه به بستر تاریخی دوره مربوطه و در راستای مقصود واحدی که همه این بزرگواران دنبال می کردند ارائه می دهد.

وی با تأکید به اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان عزیز برای مطالعه کتاب  ارزشمند" انسان ۲۵۰ ساله " افزود: آشنایی هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم، با تاریخ زندگی ائمه معصومین ، تنفس در فضای انسان ۲۵۰ ساله را دلنشین تر می کند.

شایان ذکراست: کتاب"انسان ۲۵۰ ساله" مجموعه بیانات آیت‌الله خامنه‌ای درباره زندگی سیاسی و مبارزاتی امامان شیعه علیهم السلام است که خواندنش به نوجوانان و بزرگسالان پیشنهاد می‌شود، این کتاب با ارزش حاوی بخش‌هایی از سخنان پراکنده و برخی نوشته‌های آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی درباره زندگی سیاسی امامان شیعه علیهم السلام است، رویکرد محوری این کتاب، مبتنی بر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۶۵ بوده که معتقد هستند زندگی با برکت امامان شیعه علیهم السلام علیرغم تفاوت ظاهری در مجموع یک حرکت مستمر و طولانی است که ۲۵۰ سال ادامه پیدا می‌کند.

ارسال نظرات