افزایش سطح تولیدات واحدهای صنعتی با ظرفیت زیر 50 درصد استان

نشست هماهنگی و هم‌افزایی با هدف تحقق شعار سال و افزایش سطح تولیدات واحدهای صنعتی با ظرفیت زیر ۵۰ درصد استان بوشهر به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن این استان در شهرک صنعتی بوشهر 2 برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۷۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر در ایتدای این نشست به بیان ابعاد برنامه‌های این شرکت برای به حداکثر رساندن ظرفیت واحدهای تولیدی با ظرفیت زیر 50 درصد این استان پرداخت و گفت: ١٠٣ واحد صنعتی در این زمینه شناسایی شده است که در نظر داریم با استفاده از ظرفیت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و کلینیک کسب و کار استان در اولین زمان ممکن نسبت به رفع موانع و مشکلات این واحدها اقدام و با همت واحدهای صنعتی شناسایی شده، ظرفت تولید آنان را تا پایان سال به حداکثر برسانیم.
حسین خزان افزود در این زمینه با توجه به تجارب موفق همکاری های صورت گرفته با سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان و کلینیک کسب و کار استان، مجدداً از این ظرفیت به نفع تولید و اشتغال استان بوشهر بهره مند شویم.
در ادامه مدیر عامل کلینیک کسب و کار استان جناب آقای مهندس محسن حاجیونی ضمن حمایت از این طرح، بر آمادگی خود و مجموعه تحت مدیریت ایشان برای اجرای این طرح تأکید کردند.
سپس مهندس محمد سیار جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر ضمن تشکر از همت شرکت شهرکهای صنعتی استان، از دغدغه جدی این سازمان برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی داخل و خارج از شهرک صنعتی استان گفتند و تأکید کردند همچون گذشته با استفاده از تمام ظرفیت های این سازمان در بخش های اجرایی، پشتیبانی و مالی، این طرح را با استفاده از مشاوران و متخصصان بسیجی خود به سرانجام برسانند.
وی افزود کما فی السابق در حمایت، همکاری و پشتیبانی از برنامه های اشتغالزایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با تمام توان پشتیبانی و حمایت می کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات