خبرهای داغ:
امام جمعه الوند؛

سپاه پاسداران، پشتوانه انقلاب و ملت است

حجت الاسلام مهدوی گفت: امروز سپاه پاسداران، در عرصه های مختلف، هوشیار و آماده است و نیروهای جان بر کف در تمام عرصه ها دارد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۷۰
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهرستان البرز در مراسم افتتاح ساختمان سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: امام رضا(ع) می فرماید؛ هر كس مرا در غربت زيارت كند روز قيامت در سه جا نزد او خواهم آمد تا از ترس‌هاى آن ‌جا نجاتش دهم.۱-هنگامى كه نامه ‏هاى اعمال مردم از راست و چپ به پرواز درآيد ۲- نزد صراط ۳- نزد ميزان

 

وی گفت: نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور هم نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می درخشد. رئیس جمهور کشور ما در برجام گفت؛ ما یک قدم هم عقب نمی نشینیم محکم ایستاده ایم.

 

امام جمعه البرز عنوان کرد: رئیس جمهور به پشتیبانی مقاومت و سپاه پاسداران و برنامه موشکی این گونه ایستادگی کرد. ما مدیون سپاه پاسداران و بسیج هستیم. اصلی ترین مخاطب رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین، بسیج و کارهای فرهنگی است.

 

وی اضافه کرد: امروز سپاه در عرصه های مختلف، هوشیار و آماده است و نیروهای جان بر کف در تمام عرصه ها دارد. در بحران های داخل کشور و حتی خارج از کشور، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می درخشد و گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت و ایستادگی است.

 

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد:پشتوانه مقاومت اسلامی سپاه پاسداران است. ما سپاه مقتدر داریم که به پشتوانه آن، مسئولین و مقام معظم رهبری محکم سخن می گویند و بر دهان یاوه گویان می زنند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها