خبرهای داغ:

تلاش مخابرات در راستای حل مشکلات مخابراتی و ارتباطی روستای مغان

شاهرود_مدیر مخابرات شهرستان شاهرود، در دیدار با اهالی روستای مغان این شهرستان، از تلاش حداکثری مخابرات در راستای حل مشکلات ارتباطی این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۶۹۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

تلاش مخابرات در راستای حل مشکلات مخابراتی و ارتباطی روستای مغانبه گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندار ویژه شاهرود به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، در روستای مغان حضور یافته و از نزدیک در جریان طرح‌ها و اقدامات توسعه‌ای و مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.
مهدی سعدی مدیر مخابرات شهرستان که در این دیدار حضور داشت، اعلام کرد: توجه ویژه مخابرات منطقه سمنان به ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت ارتباطی و مخابراتی به روستا‌های استان می‌باشد.
در دیداری که با اهالی این روستا انجام شد، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود گزارشی از شاخص‌های مخابراتی و ارتباطی و همچنین اقدامات مخابرات استان در این روستا ارائه داد.
در این نشست، اعضای شورا و اهالی روستای مغان، موارد و مشکلات مخابراتی و ارتباطی این روستا را مطرح کردند و مهندس سعدی ضمن پاسخگویی، عنوان کرد: مجموعه مخابرات در چارچوب ضوابط، حداکثر تلاش خود را در راستای حل مسائل عنوان شده به کار خواهد بست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها