خبرهای داغ:
در استقبال از کنگره ملی یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور انجام شد:

تجدید بیعت عشایر با امام خمینی (ره)

جمعی از خانواده معظم شهدای عشایر، فرماندهان رده های عشایری کشور و سران عشایر با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای امام راحل و انقلاب تجدید بیعت نمودند.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۰۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از خانواده معظم شهدای عشایر، فرماندهان رده های عشایری کشور و سران عشایر با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای امام راحل و انقلاب تجدید بیعت نمودند.

احمد سعیدی مسئول بسیج عشایری کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: جامعه عشایر نقش مهمی در شکل گیری و تثبیت انقلاب داشته است و در مبارزات قبل از انقلاب، ایلات و طوایف عشایر، مبارزات مختلفی را در جای جای ایران با رژیم ستمشاهی داشته اند.

سعیدی با اشاره به روحیه سلحشوری و شجاعت عشایر گفت: عشایر جزو اولین گروههای بودند که قبل از انسجام ارتش و سپاه، در اولین روزهای جنگ تحمیلی با سلاح شخصی خود در مقابل دشمن بعثی مقاومت نمودند و مانع پیشروی دشمن به خاک میهن اسلامی شدند.

وی افزود : عشایر وفاداری خود به انقلاب و آرمانهای امام راحل (ره) را با تقدیم بیش از یازده هزار شهید به اثبات رسانده اند و همواره در تمامی برهه های انقلاب پشتیبان و حامی انقلاب و نظام بوده اند.

مسئول بسیج عشایری کشور با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: در آستانه این کنگره ملی که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، جمعی از خانواده معظم شهدا ، سران عشایر و فرماندهان رده های عشایری کشور و دست اندرکاران این کنگره، دور هم جمع شدند ، تا با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمانهای امام راحل و انقلاب تجدید بیعت کنند و به همگان به ویژه دشمنان قسم خورده انقلاب اعلام نمایند: "ما بر آن عهد که بستیم ، هستیم."

 

ارسال نظرات