خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان از اجرای صدها برنامه متنوع بمناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در شهرستان بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۰۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب با اعلام این خبر گفت: هم زمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت آقا علی ابن موسی الرضا ع جشن ها و برنامه های مختلف فرهنگی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بخش های مختلف شهرستان بهبهان اجرا شد.

قاسمی خشاب افزود: حضور خدام آستان مقدس رضوی به همراه پرچم مقدس بارگاه امام رضا ع از جمله اقداماتی بود که با برنامه های متنوع به همراه بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان در تشریح برنامه های حضور خدام آستان قدس رضوی در بهبهان گفت: آئین استقبال از خدام حرم رضوی در حرم مطهر امامزاده حیدر ع به همراه اقامه نماز جماعت و دعای ندبه، حضور در بیمارستان های شهرستان و عیادت از بیماران بستری، حضور در منزل شهید درویش پسند شهید تازه شناسایی شده بهبهان، برنامه صلح و سازش و رضایت از جرائم غیر عمد، حضور در گلزار شهدای بهبهان و یادمان شهدای گمنام بهبهان، حضور در خانه سالمندان آل یاسین و دیدار با سالمندان، حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، دیدار با بیماران سرطانی و صعب العلاج، دیدار با خانواده جانبازان و شهدای دفاع مقدس و دیدار با مددجویان خیریه کرامت امام رضا ع از جمله برنامه های خادمین آستان قدس رضوی در بهبهان بود.

سرهنگ قاسمی خشاب با اشاره به اجرای ایستگاه های صلواتی متعدد و محفل های جشن در مساجد و پایگاه های بسیج و منازل در تشریح جشن های بزرگ در شهر بهبهان نیز گفت: با حضور خدام رضوی و طبق رسم هرساله جشن های بزرگ شهرستانی نیز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و با برنامه های متنوع همچون سرود، مولودی خوانی، نمایش و نورافشانی در محوطه تبلیغات سپاه و پارک بزرگ شاهد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان در پایان شرکت پرشور شهروندان در مراسم های دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا ع را نشانه عشق و ارادت مردم میهن اسلامی ایران به آقا علی ابن موسی الرضا ع و خاندان عصمت و طهارت و همچنین پاسخ دندان شکن به خباثت های ایادی کفر عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها