استاندار سیستان وبلوچستان:

بسته بندی استاندارد با برند و هویت سیستان‌وبلوچستان برای عرصه محصولات صادراتی باشد

نمایشگاه بانوی نخبه سیستانی و بلوچستانی کاربسیار عالی باهدف اشتغالزایی که معرف ظرفیت های این استان در حوزه صنایع دستی و گردشگری خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۵۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، استاندارد سیستان وبلوچستان به اتفاق هیئت همراه از غرفه های دومین  جشنواره بانوی سیستانی و بلوچستانیبازدید کردند. 

مدرس خیابانی در ابتدا ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) در ابتدا بیان کرد: هر شخصی که در این نمایشگاه حضور پیدا کند؛ هنر دست و صنایع دستی بانوان سیستانی و بلوچستانی را مشاهده خواهدکرد کرد،کاربسیار عالی باهدف اشتغالزایی که معرف ظرفیت های این استان در حوزه صنایع دستی و گردشگری خواهد بود. 

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نمایشگاه شامل انواع محصولات غذایی، صنایع دستی، سوزن دوزی، ترشیجات، صنایع چوب که هنر دست بانوان سیستانی و بلوچستانی را به نمایش می گذارد، تاکید کرد: به  بانوان کارآفرین این جشنواره افتخار می کنیم که برای ۱۵۰ نفر ایجاد اشتغال کردند.

وی در ادامه افزود: در  تلاش هستیم که با همت پارک علم و فناوری مکان ثابتی برای فروش محصولات کارآفرینان استان داشته باشیم. 

خیابانی در پایان عنوان کرد: مهم ترین اقدام برای فروش و بازاریابی این محصولات، بسته بندی  آن می باشد که با برنامه ریزی در قالب بسته بندی استاندارد با برندی که معرف هویت سیستان وبلوچستان برای عرصه محصولات صادراتی باشد، را با همکاری دیگر ارگان ها انجام دهیم. 

ارسال نظرات