خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت یادواره شهدای روستای خسرویه شهرستان فاروج

دومین مراسم یادواره 8 شهید روستای خسرویه فاروج با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۱۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج : فرمانده ناحیه فاروج در مراسم یادواره شهدای روستای خسرویه ، شهدا را تربیت یافته مکتب امام خمینی عنوان و اظهار کرد: یکی از مواردی که امروز باید در دستور کار قرار گیرد موضوع امام شناسی در مراکز علمی و حوزوی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک اتفاق بزرگ در عرصه معاصر بوده است، افزود: شخصیت‌های فرهیخته و سیاستمداران هرگز تصور وقوع یک انقلاب با این ویژگی‌های را نمی‌کردند.

سرگرد یاسر قدیمی ایمان به خدا، ایمان به راه، ایمان به هدف و ایمان به امت را از مهم‌ترین عوامل زمینه ساز در حرکت عظیم انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: امام خمینی (ره) این باور را در میان مردم ایران به وجود آورد.

وی تأکید کرد: اسلام امروز در دانشگاه‌های مهم غربی به عنوان یک پروژه مورد مطالعه دقیق و جدی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم همدلی مسلمان، گفت: اگر مسلمانان در کنار هم قرار بگیرند بزرگترین قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل شده و می‌توانند در مقابل فرهنگ غربی ایستادگی کنند در حالی که امروزه مورد تهاجم دشمن هستند.

سرگرد قدیمی با اشاره به استفاده دشمن از فضای مجازی برای نفوذ در میان جوانان، تصریح کرد: دشمن می‌داند که اگر بخواهد بر انقلاب اسلامی تأثیرگذار باشد باید فرهنگ تغییر و جوانان از دین دور شوند.

وی به ایجاد ۴ هزار معنویت بدلی در دنیا اشاره و با بیان اینکه نماز، ارتباط با خدا، روزه گرفتن و اخلاص در رأس معنویت قرار دارد، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند تا دختران و زنان ایرانی را از حجاب دور کرده و ولنگاری را در جامعه ترویج کند.

امام جمعه فاروج نیز با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور و ضرورت جراحی اقتصادی، بیان کرد: نیازمند وجود مدیران لایق در رأس امور هستیم.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب یک امانت در دست ما است، افزود: نباید در انجام وظیفه خود در قبال انقلاب کوتاهی کنیم انقلابی ماندن مهم‌تر از کار کسانی است که انقلاب کردند.

حجه الاسلام نوروزی با بیان اینکه دشمن از همه ابزارهای برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب استفاده می‌کند، اظهار کرد: ایجاد اختلاف، یاس و ناامیدی در سطح جامعه از حربه‌های دشمنان است که باید با اتحاد و برنامه ریزی اجازه هیچ کاری به دشمن داده نشود.

وی در ادامه به موضوع گرانی و فشار بر مردم اشاره و تأکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید قوی باشد تا بتوانیم این برهه را با حداقل مشکلات بگذرانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار