مدیرکل کمیته امداد استان زنجان

ایجاد فرصت شغلی و توانمندسازی مددجویان از اولویت های کمیته امداد است

زنجان - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توانمندسازی و ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت از اولویت های اصلی کمیته امداد در سال جاری است.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۳۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛روح الله صالحی اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد باثبات و پایدار یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در سال‌جاری است.

 

ایجاد فرصت شغلی و توانمندسازی مددجویان از اولویت های کمیته امداد است

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند اشتغال، فرصت‌های جدیدی در حوزه اشتغال در قالب اشتغال خرد و خانگی و اشتغال دانش بنیان با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ایجاد کنیم.

 


وی با بیان اینکه در راستای تقویت همکاری ها و تعاملات، هماهنگی های لازم با مدیران امور شعب بانک های عامل در سطح استان انجام شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و850 پرونده با اعتبار 107 میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان واجد شرایط به بانک های عامل ارسال شده است.

 


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از زمینه سازی برای ایجاد زنجیره ارزش و بازار سازی برای محصولات تولیدی طرح های اشتغال در بستر فضای مجازی نیز خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده است تفاهم نامه همکاری با هدف بازار یابی و فروش محصولات تولیدی مجریان طرحهای اشتغال با پلتفرم‌های بومی استانی در این بخش منعقد شود.

ارسال نظرات