فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

آغاز عملیات بهسازی و هموارسازی راه کوهستانی منطقه حویق تالش

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز فاز دوم عملیات اجرایی احداث راه کوهستانی منطقه حویق تالش، گفت: عملیات بهسازی و هموارسازی این مسیر توسط سپاه قدس گیلان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۳۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، سردار محمد عبدالله‌پور بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات راهسازی منطقه کوهستانی بخش حویق در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به سختی‌های راهسازی در مناطق کوهستانی، اظهار کرد: مردم برای تردد در این محورهای در فصول مختلف با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه تالش یکی از کوهستانی ترین شهرستان‌های استان گیلان محسوب می‌شود، افزود: به همین واسطه و به دلیل نبود راه‌های مناسب اهالی روستاهای این شهرستان برای تردد در محورهای کوهستانی با مشکل مواجه هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به اجرای فاز نخست عملیات احداث راه کوهستانی در قالب تعریض جاده در منطقه حویق شهرستان تالش اشاره و اضافه کرد: در فاز دوم سپاه قدس گیلان اقدام به عملیات اجرایی راه کوهستانی این منطقه را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: از هفته گذشته با هماهنگی‌های انجام شده با راهداری گیلان و فرمانداری تالش بهسازی و هموارسازی راه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان آغاز شده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای این محور، گفت: باید از دیواره‌های خود جاده و مصالح منطقه حویق برای اجرای پروژه استفاده شود.

ارسال نظرات