مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور در کیلان

برگزاری مراسم سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور در کیلان
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به افزایش هجمه های دشمن علیه کارمندان در دولت جدید، گفت: مراسم سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور در گیلان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۳۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
 

 

به گزارش خبرگزاری بسبج، محمدرضا داوطلب در جلسه ستاد بزرگداشت شهیدان نورانی، انصاری و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در سالن اجتماعات بسیج اقشار اظهار کرد: کارمندان شریفی که همواره برای اعتلای کشور و افزایش امید اجتماعی تلاش می‌کنند از زحمتکش‌ترین اقشار در جامعه هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان افزود: تلاش و خدمت پاک و صادقانه کارمندان موجب امیدآفرینی و تقویت کارآیی نظام مقدس است اما همواره مورد شدیدترین هجمه‌های استکبار در فضای مجازی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه هجمه دشمنان به کارمندان دولت در دولت سیزدهم شدت گرفته است، تصریح کرد: رسانه‌های معاند برای تخریب کارمندان و دولت فعلی از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

داوطلب با بیان اینکه اولین شهید استاندار کشور و شهدای هفتم تیر نشانه ولایتمداری مردم این خطه است، افزود: در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا، مراسم شهدای هفتم تیر و شهیدان نورانی و انصاری با حضور یکی از مسؤولان عالی رتبه کشور برگزار می‌شود.

وی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی را راهی برای معرفی شهیدان انصاری و نورانی دانست و گفت: باید تولیدات رسانه‌ای و سوژه‌های مناسب فکری در فضای مجازی داشته باشیم.

توجه به تقوای الهی مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات کشور

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار نیز در این جلسه با اشاره به ۲۵۷ شهید کارمند در استان گیلان اظهار کرد: شهید انصاری و نورانی به عنوان تنها استانداران شهید کشور ویژگی‌های منحصر به فردی داشتند که مهم‌ترین آن تقوای الهی بوده است.

عباس حسینی مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات کشور را توجه به تقوای الهی دانست و گفت: مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان انصاری و نورانی مردمی بودن و ساده زیست بودن، خدا ترس بودن، توجه به پروردگار در انجام امور است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار