اهدای بیش از 8 هزار سری جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان سیستان‌وبلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال 1400، تعداد 8 هزار و 193 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به فرزندان مددجوی سطح استان اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۹۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رمضان پودینه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد، کمک به امر ازدواج جوانان، اعم از نوعروسان و تازه دامادهاست.

وی افزود: در این زمینه، خدمات امداد شامل اهدای جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به تازه‌دامادهاست که در مجموع، سال گذشته 8 هزار و 193 سری، به ارزش ریالی یک‌هزار و 338 میلیارد ریال به فرزندان مددجو اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل 5 قلم کالا می‌شود که عبارتست از یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز که سعی می‌شود تا باکیفیت‌ترین کالاها با نازل‌ترین قیمت خریداری گردد.

پودینه اظهار کرد: همچنین در زمینه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان نیز سال گذشته 19 هزار و 721 کالا اهدا شد.

وی بیان کرد: سال گذشته متاسفانه شاهد سیل جنوب استان بودیم که به همت مسئولان، بیش از 5 هزار کالا بین خانواده‌های مددجوی خسارت دیده منطقه توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: در زمینه ودیعه و اجاره مسکن نیز سال گذشته 56 میلیارد ریال هزینه شد و یک‌هزار و 321 مددجوی سطح استان از این خدمات بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات