خبرهای داغ:
به همت گردان قرارگاه لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) برگزار شد

اجرای جلسه مشاوره روانشناسی و آسیب های اجتماعی ویژه کارکنان وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)

جلسه مشاوره روانشناسی و آسیب های اجتماعی مضرات مشروبات الکلی و مواد مخدر با حضور و سخرانی کارشناس ارشد روان شناس ستاد سپاه استان ،در حسینیه ثارالله لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) بر گزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۰۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) جلسه مشاوره روانشناسی و آسیب های اجتماعی مضرات مشروبات الکلی و مواد مخدر با حضور و سخرانی کارشناس ارشد روان شناس ستاد سپاه استان ،در حسینیه ثارالله لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) بر گزار شد.

استاد خلجی در این جلسه که با حضور کلیه نیرو های وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) برگزار شد با اشاره به آسیبها و مشکلات رفتاری ، اخلاقی اعتیاد و عوارض و راه های پیشگیری از آن و همچنین مسائل قبل از خدمت و مسائل دوران خدمت و از همه مهمتر بعد از خدمت به خصوص انتخاب همسر و ازدواج و با توجه به آسیبهای امروز جامعه به مسئله دقت در انتخاب همسرداری برای آینده پرداخت و توصیه های لازم را بیان کرد.

این کارشناس در ادامه گریزی به استرس های دوران خدمت و گرایش اشخاص به سمت مواد مخدر به دلیل استرس این دوران زدوخاطر نشان کرد :استعمال دخانیات شادی آوری زود هنگام و گرفتن نشاط شخص را تا آخر عمر موجب میشود که باعث  بد خلقی . بی حوصلگی ، و در نهایت جدایی زوجها میشود.

لازم به ذکر است این جلسه با اجرای برنامه سلام بر آقا امام  زمان (عج) و  همخوانی سرود سلام فرمانده توسط نیروهای وظیفه ،به پایان رسید

ارسال نظرات
آخرین اخبار