در دهه کرامت صورت گرفت؛

اعزام 230 مددجوی البرزی به مشهد مقدس

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 230 مددجوی موردحمایت کمیته امداد البرز در دهه کرامت با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی کمیته امداد به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شدند.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۱۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه تقویت روحیه معنوی مددجویان و ارتباط بیشتر با اهل ‌بیت عصمت و طهارت (ع) هدف مهم اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است، گفت: 230 مددجوی موردحمایت کمیته امداد البرز در دهه کرامت با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی کمیته امداد البرز به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شدند.

اعزام 230 مددجوی البرزی به مشهد مقدس

وی با اشاره به مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در تأمین بخشی از هزینه‌های اعزام مددجویان به سفر زیارتی مشهد مقدس عنوان کرد: در مجموع رقمی حدود ۲۳۰ میلیون تومان بابت هزینه اسکان و ایاب و ذهاب مددجویان شرکت‌کننده در این اردوی زیارتی هزینه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اعلام اینکه کمک‌های خیران برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی در قالب طرح «شوق زیارت» صورت می گیرد، مطرح کرد: این نهاد در سرفصل‌های مختلف تحصیلی، فرهنگی، آموزشی و اردوی زیارتی و تربیتی به دانش‌آموزان و دانشجویان خدماتی را ارائه می‌کند.

البرزی در پایان بیان کرد: شرکت 200 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز در اردوی یک روزه زیارتی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز از دیگر برنامه‌های این ایام بود که طی آن مددجویان در کلاس‌های آموزشی بصیرت افزایی نیز شرکت کردند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار