یادواره شهدا وزارت نیرو همزمان با روز قشر بسیج کارمندان در شهریور ماه سال جاری در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۱۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه فرمانده هان پایگاه مقاومت بسیج ادارات تابعه وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان زاهدان با حضور مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادوآره شهدای ادارات وزارت نیرو استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان گفت: شهدا سرمایه های معنوی و گنج عظیمی برای انقلاب اسلامی و همه هستی و زندگی ما هستند.

وی افزود: شهدا مجاهدانی بودندکه در راستای اعتلای پرچم انقلاب اسلامی و نورانیت اسلام گام برداشتند و حماسه  آفریدند.

سرهنگ نکویی با تاکید بر این مطلب که خانواده معظم شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند چرا که اینها اسوه‌هایی از صبر و استقامت هستند که از جای جای نظام اسلامی در میدان نبرد حضور یافتند تا این انقلاب استوار بماند، ادامه داد: همه باید راه شهدا، فرهنگ شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه حفظ کنیم و امروز همه رسالت داریم و وظیفه داریم در مقابل حوادثی که نظام اسلامی را دچار چالش می‌کند مثل سد ایستادگی کنیم.

این مسئول بیان کرد: یادواره شهدا وزارت نیرو با هدف اشاعع فرهنگ ایفار و شهادت در شهریور ماه سال جاری همزمان با ایام هفته دولت در با حضور خانواده معظم شهدا وزارت نیرو استان سیستان و بلوچستان و کارمندان بسیجی ادارات در زاهدان برگزار شود.

دیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان بیان کرد: در این برنامه که بنام شهدای ادارات تابعه وزارت نیرو استان میباشد مقرر گردید از کتاب و مستند شهدا رونمایی شود.

گفتنی است: طبق پیشنهاد مدیر سازمان بسیج ادارات قرارگاه ادارات تابعه وزارت نیرو در استان تشکیل می شود که بعد از تصویب مقرر شد جلسات برنامه ریزی و هماهنگی نهایی به جهت هر چه باشکوهتر اجرای این یادواره با حضور اعضای این قرارگاه در روزهای آینده برگزار گردد.

 

ارسال نظرات