تجلیل از مدیرعامل کوبودنا به عنوان اهدا کننده مستمر خون و خیر حوزه سلامت در کهگیلو و بویراحمد

بهرام باقری مدیرعامل کوبودنا به عنوان اهدا کننده مستمر خون و خیر حوزه سلامت در کهگیلو و بویراحمد معرفی و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۱۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلو و بویراحمد، تجلیل از اهدا کنندگان مستمر خون ظهر امروز با حضور شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد، محمود شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، سید ذاکر سعیدی نژاد سرپرست اداره کل انتقال خون استان، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستادتخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح و معاون پدافند غیرعامل استانداری در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

بهرام باقری مدیر عامل شرکت کوبودنا در این آیین با تبریک روز جهانی اهدای خون ۱۴ ژوئن برابر با ۲۴ خرداد، ابراز داشت: اهداي خون يك وظيفه انساني وعملي خداپسندانه است كه مي توان زندگي دوباره را با بيماران نيازمند به اشتراك گذاشت.

باقری تاکید کرد: بدون تردید اهدای خون نشانه ای ازهمبستگی، برای نجات جان بیماران بوده و یک صدقه جاریه برای فرد اهدا کننده است.

وی بیان کرد: اهدای مستمر خون بسیار ارزشمند است و به هم استانی ها توصیه دارم که به شکرانه سلامتی خود خون اهدا کنند.

 

تقدیر از مدیرعامل کوبودنا به عنوان اهدا کننده مستمر خون و خیر حوزه سلامت در کهگیلو و بویراحمدتقدیر از مدیرعامل کوبودنا به عنوان اهدا کننده مستمر خون و خیر حوزه سلامت در کهگیلو و بویراحمدتقدیر از مدیرعامل کوبودنا به عنوان اهدا کننده مستمر خون و خیر حوزه سلامت در کهگیلو و بویراحمد

 

 

ارسال نظرات