کنگره شهدای جامعه عشایری با پیام مقام معظم رهبری، ۲۹ تا ۳۱ خرداد ماه در شهرکرد برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۲۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج نشست خبری کنگره شهدای جامعه عشایری کشور با حضور سرهنگ احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری صبح امروز برگزار شد.


کنگره شهدای جامعه عشایری با پیام مقام معظم رهبری برگزار می گردد

سرهنگ احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری با اشاره به رشادت‌های عشایر از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون افزود: در راستای تکریم عشایر غیور، اولین کنگره ملی بزرگداشت یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور از بیست و نهم تا سی و یکم خرداد ماه سال جاری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

سرهنگ سعیدی با اشاره به دیدار اعضای برگزار کننده کنگره شهدای جامعه عشایر و جمعی از خانواده معظم شهدای عشایر به نمایندگی از اقوام و عشایر کشور با مقام معظم رهبری گفت: اعضای کنگره چندی پیش جلسه‌ای با مقام معظم رهبری داشتند که پیام و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در کنگره پخش می‌شود.


احمد سعیدی مسئول بسیج عشایری افزود: از آنجایی که یکی از ظرفیت‌های ویژه جامعه عشایر وجود افرادی با ذوق و نبوغ شعری بالاست، لذا برای هدف شناسایی و ساماندهی شعرای انقلابی و تولید شعر‌های دینی و مذهبی، افتتاحیه کنگره را با عنوان " شب شعر شهدای ایل" برگزار می‌کنیم.


وی تاکید کرد: یادواره شهدای دانش آموز، معلم و زنان عشایر را در سطح ملی برگزار نموده ایم، لذا یک شب را جهت تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم عشایر با عنوان " یادواره شهدای مدافع حرم عشایر" اختصاص دادیم.


سعیدی در پایان افزود: ان شاالله در روز سه شنبه ۳۱ خرداد اجلاسیه نهایی کنگره و با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای عشایر از سراسر کشور و سران ایلات و طوایف، مسئولین و فرماندهان عالی رتبه کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات