خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

دریافت نظرسنجی‌های ثبت نام از طریق QR کد در مدارس همدان

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از دریافت نظرسنجی‌های ثبت نام از طریق QR کد در مدارس همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۵۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود نقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با شعار ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی آغاز و برای تسهیل در فرآیند ثبت نام و رفع دغدغه‌های والدین، دریافت نظرسنجی‌های  ثبت نام از طریق QR کد در مدارس اجرایی می‌شود.

وی گفت: فرم نظارت بر ستاد‌های ثبت نام استان‌ها و مناطق، نمون برگ نظارت بر روند ثبت نام در مدارس در سامانه نظارت و نمون برگ نظرسنجی از اولیا در سامانه شکایات وزارت متبوع بارگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: تمام مدیران مدارس موظف هستند برای دریافت نظرات، پیشنهادات و ثبت شکایات احتمالی اولیا از مدارس، با ایجاد و ساخت  این بارکد، روند نظارت همگانی را تسهیل بخشند.

وی تصریح کرد: در این راستا، ارزیابان حوزه ستادی، اداره کل و ادارات تابع استان به صورت مستمر از مدارس بازدید خواهند کرد و مراجعین می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با شماره تماس ۳۸۲۶۰۵۹۵ اداره ارزیابی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل یا سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت اموزش و پرورش به نشانی shekayat.medu.ir در میان بگذارند.

نقوی اظهار داشت: میزان مشارکت والدین در نظرسنجی‌های ثبت شده از طریق  QR کد یا سامانه پاسخگویی به شکایات، از مؤلفه‌های اصلی عملکرد فعالانه استان‌ها و مناطق در امر نظارت بر فرایند ثبت نام تلقی شده و در زمره شاخص‌های کلیدی ارزیابی استان‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار