دکتر میرزائی رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت هدف گذاری و برنامه پارک علم و فناوری خراسان در سال 1401 و راه اندازی خانه های خلاق در گناباد مورد تاکید و حمایت ویژه پارک است‌.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۷۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی دکتر میرزائی ریاست پارک علم و فناوری خراسان، به همراه دکتر اسماعیلی معاونت توسعه فناوری پارک و خانم مهندس خنده‌رو، رئیس اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک ضمن بازدید از مرکز رشد فناوری گناباد در نشست مدیران هسته ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز حضور یافت. 

 

 در ابتدای نشست حسین تقوی مدیرمرکز رشد فناوری گناباد به معرفی اجمالی از فعالیتهای انجام شده، ظرفیتهای موجود در شهرستان و اکوسیستم معدن و گیاهان دارویی پرداخت و از مدیران هسته ها و واحدهای فناور خواست به معرفی خود و محصولات تولید شده بپردازند. 

 

 در این نشست، مدیران شرکتها فعالیت های انجام شده و دستاوردهای بدست آمده را عنوان کردند. در ادامه چالش های موجود در مسیر پیشرفت و توسعه فعالیت واحدهای فناور که عبارت بودند از مسیر نامشخص در اخذ مجوزها برای محصولات جدید، شبکه سازی بیشتر بین واحدهای مستقر در پارک و واحدهای مستقر در شهرستان، کمبود فضای کارگاهی و ... نیز مطرح شد. 

 

رئیس پارک علم و فناوری و همراهان ضمن بررسی دقیق مسائل، به ارائه راهکار در خصوص رفع چالش ها پرداختند. 

 

 مسعود میرزائی ضمن تشریح هدف گذاری و برنامه پارک علم و فناوری خراسان در سال جاری، به راه اندازی خانه های خلاق در گناباد تأکید نمود.

 

وی افزود: باید از فرصت به وجود آمده و راه اندازی قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری خراسان در جهت توسعه اشتغال و اقتصاد دانش بنیان طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال ۱۴۰۱ استفاده نمود.

 

  میرزایی ضمن ابراز خرسندی از همکاری بین دستگاه‌های اجرایی در شهرستان گناباد از برخی تولیدات محصولات خلاقانه در حوزه سفال و سرامیک به صورت خانگی بازدید به عمل آورد و فعالیت شرکت خدمات گستر دالوند در زمینه گیاهان دارویی و موسیر از واحدهای خارج شده موفق مرکز رشد فناوری گناباد را مورد بررسی قرار داد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها