بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها ادامه خواهد یافت و به واحد های نانوایی ها سطح شهرستان، هشدار داده می‌شود در صورت تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت،احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه و تعطیلی بدون هماهنگی، به مراجع قانونی ذی ربط معرفی تا برابر قانون برخورد جدی شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۳۴۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، مهدی عباسپوردر کارگروه آرد و نان شهرستان با بیان اینکه با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد برخورد جدی شود افزود: بحث کمیت و کیفیت نان و ساعت کار نانوایی های مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار خواف با بیان اینکه باید سهمیه آرد نانوایی های شهرستان بر اساس اخرین آمار خانه بهداشت روستاها توزیع شود تصریح کرد: وضعیت روستاهایی که هم آرد خام تحویل می گیرند و هم دارای نانوائی فعال می باشند باید تعیین تکلیف شوند.

عباسپور در ادامه با اشاره به تشدید نظارت ها بر واحد های خبازی شهرستان گفت: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها ادامه خواهد یافت و به واحد های نانوایی ها سطح شهرستان، هشدار داده می‌شود در صورت تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت،احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه و تعطیلی بدون هماهنگی، به مراجع قانونی ذی ربط معرفی تا برابر قانون برخورد جدی شود.

 رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان در خاتمه عنوان کرد: در بحث ارایه خدمت مطلوب به شهروندان با هیچ کسی تعارف نداریم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها