خبرهای داغ:
شورای اداری شهرستان خمینی شهر با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۴۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر که با حضور وزیر جهاد کشاورزی دکتر ساداتی نژاد برگزار گردید؛ پس از خیرمقدم توسط رئیس دانشگاه آزاد، امام جمعه درچه و امام جمعه موقت خمینی شهر حاج آقا کمالی به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه نماینده شهرستان به ایراد سخن پرداخت. حجت الاسلام نقدعلی ضمن اشاره به جلسه با وزرای مختلف و معاون اجرایی رئیس جمهور و گذاشته شدن بودجه های خوبی در موضوعات مختلف از جمله بهداشت و درمان، کشاورزی، فضاهای آموزشی و ورزشی، مهمترین معضل شهرستان خمینی شهر و استان اصفهان را مساله آب و زاینده رود دانست و خاطرنشان کرد اگر در استان های بالادست به دنبال آب برای توسعه کشاورزی و صنعت هستند در این استان کشاورزان درخواست حقابه ی خود را دارند تا نیم نفس باقیمانده برای باغات و کشاورزی از بین نرود.
حجت الاسلام نقدعلی در خصوص بقیه کمبودهای شهرستان از جمله لزوم فرمانداری ویژه شدن شهرستان خمینی شهر و فرمانداری مستقل شهر درچه، لزوم حمایت ملی در خصوص مناطق محروم شهرستان بویژه جوی آباد، و لزوم تخصیص اعتبار برای مترو شهرستان سخنانی را بیان نمود که گزارش تکمیلی و تصویری آن به زودی منتشر خواهد شد.
در ادامه فرماندار شهرستان سخنانی در خصوص محرومیت های تاریخی شهرستان علی رغم جمعیت بالا و ظرفیت های کم نظیر آن بیان کرد.

در پایان دکتر ساداتی نژاد به ایراد سخن پرداخت. وی ابتدا از علاقه خود برای سفر به شهرستان باتوجه به سابقه ی همکاری با حجت الاسلام نقدعلی در کمیسیون کشاورزی اشاره کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مطالبات بیان شده قول داد در حضور رئیس جمهور و جلسه هیئت وزیران مسائل مطروحه را پیگیری نماید.
همچنین مقرر شد وزیر محترم پیگیری نماید از محل اعتبارات ۳۵۰۰ میلیاردی بخش کشاورزی، تخصیصی به استان در این سفر اعتبار شایسته ای به شهرستان خمینی‌شهر اختصاص پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها