همایش تجلیل از جهادگران بسیجی برگزار شد

همایش تجلیل از جهادگران بسیجی رزمایش فاطمی ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی یزد با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۵۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، زارع کمالی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان به ویژه در سیل اخیر شهر یزد، از همکاران این مجموعه نیز تشکر کرد و گفت: بسیج در طول انقلاب اسلامی طبق فرامین امامین انقلاب در عرصه‌های مختلفی ورود کرده و اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با بیان این که ورود گروه‌های بسیج همواره براساس نیاز جامعه انجام می‌شود، تصریح کرد: زمانی بحث نیاز جامعه دفاع از درون کشور در برابر فتنه‌های تجزیه طلبان و براندازان بود، زمانی جهاد برای دفاع از مرزهای میهمن اسلامی و در مقطعی خارج از مرزها و دفاع از حرم در برابر گروه‌های ساخته دست استکبار جهانی، زمانی نیاز به جهاد در عرصه علم و دانش به ویژه در جریان کرونا و امروز یکی از ابعاد جهاد بحث خدمت رسانهی بی مزد و منت در راستای محرومیت‌زدایی در قالب گروه‌های جهادی است.

وی در همین رابطه به اتفاقات سیلاب اخیر اشاره و عنوان کرد: اولین گروه برای امدادرسانی و قبل از حضور دستگاه های اجرایی و امدادی، گروه‌های جهادی بسیج بودند و تا امروز نیز پای کار ایستاده و به آسیب دیدگان این سیلاب خدمات ارائه می‌کنند.

سردار زارع کمالی در ادامه جذب، ساماندهی و هدایت جوانان برای ارائه خدمات مناسب در راستای محرومیت زدایی را از مهمترین وظیفه بسیج سازندگی خواند.

در پایان از مسئولین گروه های جهادی با لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار