امام جمعه موقت بوشهر گفت: برای استان کم آبی مثل بوشهر اگر مدیریت کشاورزی دانش بنیان ایجاد شود تولید ملی و امنیت غدایی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۰۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی اظهار کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس، بنابر مصلحتی جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی ادغام و برنامه‌های جهاد به برنامه‌های حوزه کشاورزی و تولید تبدیل شد.

وی بابیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی نیز همگام و هم راستا با جهاد سازندگی نقشی انکارناپذیر داشت، اضافه کرد: این سازمان خط مقدم تولید و تامین غذای موردنیاز مردم و کالا‌های استراتژیک است.

امام جمعه موقت بوشهر باتاکید بر لزوم ایجاد مدیریت کشاورزی دانش بنیان تصریح کرد: برای استان کم آبی مثل بوشهر اگر مدیریت کشاورزی دانش بنیان ایجاد شود تولید ملی و امنیت غدایی ایجاد می‌شود که این مقوله خود تقویت‌گر اقتدار کشور خواهد بود.

هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۶ شهید جهاد کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد: از تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند این خانواده بزرگ در استان که در این ایام برای تامین نیاز‌های مردم تلاش شبانه‌روزی دارند، قدردانی و تجلیل می‌شود.

هاشمی با گرامیداشت ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج استادان اظهار کرد: مردم‌داری، اخلاص، تقوا، خدمت به خلق و خدامحوری از عوامل موثری بود که به شهیدانی، چون چمران و سدار سلیمانی عزت داده است.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه از اول تیرماه اظهار کرد: تلاش این مجموعه در راستای تحقق عدالت قابل تقدیر و ستایش است چراکه قوه قضاییه در این چند سال منشاء تلاش‌های بسیار خوبی برای تحقق عدالت کشور بوده است.

هاشمی، سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل در سال ۱۳۶۰ و روز تبلیغ و اطلاع رسانی را گرامی داشت.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته صرفه جویی در مصرف آب اظهار کرد: یکی از بحران‌های کشور و استان بوشهر کمبود آب است که مهم‌ترین راه برای مدیریت آن صرفه جویی است.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت روز اصناف اظهار کرد: کسبه و بازاریان از زمان وقوع انقلاب و همراهی با امام همواره جزء انقلابیون خط مقدم دوران نهضت بوده‌اند و همواره نشان داده‌اند در کنار نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و آنقدر بصیرت دارند که فریب دشمنان و آشوب‌گران را نخورند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات