خبرهای داغ:
اگر همه گروه‌های دغدغه‌مند، طلاب، بسیجیان و خانواده‌ها بر‌ خود وظیفه بدانند و در این جنگ شناختی وارد صحنه شوند و همه آمر به معروف شوند، آیا وضعیت تمام بوستان ها اصلاح نمی شود؟.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۳۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱

خبرگزاری بسیج از قم_ مهدی علی بابایی: دیشب در بوستان علوی رنگ و بوی جدیدی از تفریح و سرگرمی را می شد در وجود مردم دید.

با ده روز تبلیغات و نصب بنرهای تلنگری توسط سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری و پخش چند گزارش خبری توسط صداوسیما و همراهی پارکبانان و مسئولین سازمان پارک ها و فضای سبز و گشت ویژه پلیس امنیت ، اماکن ، یگان امداد و ارائه تذکرات نرم به برخی از افراد بدلیل عدم استعمال قلیان و بازهای مختلط و موسیقی زنده و اجرای فعالیتهای فرهنگی کافه گفتگو و برنامه های متنوع توسط بسیجیان و گروههای دفتر تبلیغات ، می توان وضعیت بوستان را تا حدود بالای شصت درصد نسبت به شب‌های مشابه سالم تر بیان نمود و واقعا خانواده ها می‌توانستند از فضا لذت ببرند.

حال روی سخن اینجاست ، به واقع اگر همه گروه‌های دغدغه مند ، طلاب ، بسیجیان و خانواده ها بر‌ خود وظیفه بدانند و در این جنگ شناختی وارد صحنه شوند و همه آمر به معروف شوند ، آیا وضعیت تمام بوستان ها اصلاح نمی شود.

البته در بوستان کماکان شاهد حضور جوانان ناآگاه در گروههای دختر و پسری با وضعیت نا مناسب حجاب بودیم ، ولیکن وقتی برخی از این دختر خانم ها به کافه دعوت می شدند ، با چند دقیقه ای صحبت متوجه می شدیم چقدر نیاز به گوشی برای شنیدن دردهای نهفته و چقدر پذیرش برای شنیدن کلام خدا در وجودشان بود.

آیا به نظر شما اگر هر شب تعدادی مبلغ و مبلغه دینی در سطح بوستان ها حضور پیدا نموده و در کنار این جوانان بنشینند و درد دل هایشان را بشنوند و گره های ذهنی شان را باز کنند ، وضعیت بهتر نمی شود؟.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها