سجادی گفت: حجاب و عفاف و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی کشور از ارزش‌هایی است که شهدا بر آن بسیار تأکید داشتند و امروز نباید بی تفاوت از کنار این ارزش‌ها گذشت.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی، پانزده همین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور  سردار فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها و خانواده معظم شهدا در محل تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی و ورزشی جهادکشاورزی برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان در مراسم پانزده همین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه استقلال سیاسی کشور با استقلال امنیت غذایی پایدار خواهد ماند گفت: تکریم و احترام به خانواده شهدا و حفظ ارزش های شهدا را وظیفه‌ خود میدانیم.

سید عبدالحسین سجادی افزود: خانواده شهدا همچنان با عزم راسخ و روحیه ایثارگری پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و در صف مقدم دفاع از ارزش‌های شهدا وامام شهیدان هستند.

وی تاکید کرد: بعد از شهدا وظیفه مردم و مسئولان حفظ ارزش‌های شهدا است و حجاب و عفاف و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی کشور از ارزش‌هایی است که شهدا بر آن بسیار تأکید داشتند و امروز نباید بی تفاوت از کنار این ارزش‌ها گذشت.

سجادی تصریح  کرد: شهدا با فدای جان خود چند درس مهم به ما آموختند دشمن شناسی، بصیرت، ایثار وازخود گذشتن برای ارزشها، که خود همان جهاد تببین است.

گفتنی است، در مراسم پانزده همین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت هماهنگ کننده سپاه سلمان و امام جمعه موقت ومسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت زاهدان طی سخنانی یاد وخاطره شهدای سنگر ساز بی سنگر را گرامی داشتند.

شایان ذکراست از ۶٠ خانواده شهید جهادکشاورزی با اهدا تندیس، لوح و هدایا تقدیر و تکریم بعمل آمد.

ارسال نظرات