در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی به احترام ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به این کنگره اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۴۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور از ‌۲۹ الی ۳۱ خرداد به مدت سه روز با میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بر همین اساس پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی با حضور «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال، «طهمورث حیدری» عضو هیات رییسه و رئیس کمیته امور استان‌ها و «اکبر ترکی» نماینده ستاد برگزاری این کنگره به یاد ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به این کنگره اهدا شد.

‌این کنگره با رویکرد فرهنگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی، همچنین اهداف امدادی بهداشتی و تقویت وحدت اقوام برای نخستین بار به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش بسیج؛ سه ویژه برنامه برای این کنگره درنظر گرفته شده است؛ که شب شعر با حضور شعرای ایل و قرائت 12 شعر برگزیده از بین 300 شعر رسیده به دبیرخانه کنگره اولین برنامه می باشد که روز یکشنبه 29 خرداد ساعت 16:30 در فرهنگسرای شهرکرد اجرا خواهد شد.

تجلیل از 75 شهید مدافع حرم جامعه عشایری دومین برنامه در راستای این کنگره ملی است که روز دوشنبه 30خرداد در فرهنگسرا اجرا می شود  و آخرین و مهم ترین برنامه نیز اجلاسیه کنگره 11هزار شهید جامعه عشایری است که مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد میزبان آن در روز سه شنبه 31خردادماه می باشد.

ارسال نظرات