فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

شهید غیوری زاده، سند افتخار مردم شهرستان ملکشاهی است

سردار شاکرمی با بیان اینکه مردم ملکشاهی در موقفگاه های سخت انقلاب و نظام، با حضور در صحنه، امتحان خود را پس داده اند، گفت: شهید غیوری زاده، سند افتخار مردم شهرستان ملکشاهی است.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۳۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۴
 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، شامگاه شنبه( ۲۸ خرداد) در یادواره شهید سردار «علی غیوری زاده»، اظهار کرد: رزمندگان و مردم ایران اسلامی و استان ایلام به‌ویژه شهرستان ملکشاهی، حماسه های ماندگاری در هشت سال دفاع مقدس خلق کردند.

 

سردار« جمال شاکرمی»  ابراز کرد: فضای همراهی و همدلی برای تشکیل این جلسه و برگزاری یادواره شهید گرانقدر سردار غیوری زاده،  ایجاد شده است که قابل تقدیر است، زنان و مردان این دیار به پاس تجلیل از شهیدان غیوری زاده و شهدای شهرستان ملکشاهی در این مراسم حضور پیدا کرده اند که نشان از ولایت مداری و شهید پروری مردم شهذستان ملکشاهی است.

 

وی افزود: مردم ملکشاهی در موقفگاه های سخت، امتحان خود را به خوبی با حضور در صحنه پس داده اند و مراتب تقدیر و تشکر سپاه همیشه پیروز و دست اندرکاران کنگره سه هزار شهید استان ایلام از مردم شهرستان ملکشاهی را دارم که صحنه های ماندگاری را در برگزاری کنگره  شهدای استان خلق کردند و خالق حماسه های ماندگاری شدند.

 

سردار شاکرمی بیان کرد: سردار سلامی، فرمانده محترم سپاه نیز از حضور مردم این شهرستان در کنگره سه هزار شهید، به‌عنوان یک کنگره مطرح کردند،   جلسه و برنامه پایانی، کنگره سه هزار شهید استان ایلام در شهرستان ملکشاهی برگزار شد و با بزرگی خود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

وی بیان کرد: بنده افتخار دارم که مدتی در محضر شهید علی غیوری زاده بودم، شهید غیوری زاده در کنار رزمندگان بود، او در دفاع مقدس، صحنه هایی از وفاداری، دلدادگی، عشق مردم این دیار را به نظام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

 

سردار شاکرمی بیان کرد:  شهید غیوری زاده بزرگترین سند افتخار شهرستان ملکشاهی است و ۳۶۸ شهید شهرستان ملکشاهی، برگ زرینی از افتخار این ملت و کشور هستند، شهید غیوری زاده در صحنه می ماند و در خطرات ریسک می کرد و در صحنه های حضور پیدا می کرد که دیگران نمی توانستند حضور پیدا کنند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام گفت:  او همه دارایی های خود را به صحنه آورده بود، در روزهایی که پیکر شهید علی در مهران پیدا شد در جیب این شهید عزیز مُهر نماز و عکس امام راحل بود و این نشان می دهد که در این مواقع خطر و سخت هر کسی نمی توانست لباس سبز سپاه را بپوشد و شهید غیوری زاده مرد روزهای سخت بود.

ارسال نظرات