بهرام نیا با بیان اینکه پروژه برق ۶۰ مگاواتی در شهرستان ملکشاهی با حضور سرمایه گذار بومی کلنگ زنی می شود، گفت: به موازات انجام این پروژه، چندین پروژه های دیگر در شهر مهران و ایلام توسط سرمایه گذار بومی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۳۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام، شامگاه شنبه(۲۸ خرداد)  در نشست محرومیت زدایی شهرستان ملکشاهی با حضور سردار نعمان غلامی، فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)، معاون اقتصادی استاندار، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، امام جمعه، فرماندار مهران و جمعی از مدیران اظهار کرد: سرمایه گذاری در ملکشاهی اشتغالزایی و تولید را به دنبال خواهد داشت.

 

« حسن بهرام نیا» تصریح کرد: حدود ۵۰ هکتار زمین برای ایجاد پروژه برق ۶۰ مگاواتی نیاز است که  منابع طبیعی مشکلی ندارد و رایزنی های لازم با جهاد کشاورزی استان برای اخذ مجوز انجام خواهد شد.

 

استاندار ایلام ادامه داد: حضور سرمایه گذاران بومی نقطه اتکا برای شهرستان ملکشاهی است و با این سرمایه گذاران بومی با توجه به توپوگرافی و فرهنگ بومی و تنوع  آب و هوایی می‌توانیم شاهد توسعه شهرستان ملکشاهی  و استان باشیم.

 

وی تصریح کرد:  به موازات انجام این پروژه، چندین پروژه های دیگر در شهر مهران و ایلام توسط سرمایه گذار بومی انجام می‌شود.

 

بهرام نیا با قدردانی از تلاش های سردار غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) برای توسعه استان و شهرستان ملکشاهی گفت: از ابتدای فعالیت در استان ایلام تاکنون چندین جلسه با سردار غلامی برای توسعه استان برگزار شده است.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه سرمایه گذار بومی این طرح، دل در گروی توسعه منطقه دارد، گفت: آقای اسلامی با علم اینکه می داند محرومیت های مضاعفی در منطقه وجود دارد، در امر سرمایه گذاری در طرح های مختلف پیش قدم شده اند و  به هر میزانی که فرصتی آماده شود آماده سرمایه گذاری در شهرستان ملکشاهی است.

 

وی با اشاره به اینکه در نشست های قبلی که برگزار شده است، ظرفیت های شهرستان ملکشاهی بررسی شد که در نهایت دو موضوع برای سرمایه گذاری در راستای توسعه استان و اشتغال منطقه و از همه مهم‌تر با توجه بحث فرهنگی منطقه در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: بنا بر این داریم با حمایت مسئولان و دعوت از سرمایه گذاران، کارهای بزرگی در منطقه ایجاد شود که در راستای اشتغالزایی و توسعه و تولید استان و منطقه بسیار مهم است.

 

استاندار ایلام  با اشاره به اینکه در ابتدای راه سرمایه گذاری بومی، علم سرمایه کذاری در منطقه را به دوس می کشد، خاطرنشان کرد: هدف ما حمایت از تولید و سرمایه گذاری در منطقه است که با اجرای طرح های مختلف علاوه بر رونق اقتصادی، زمینه اشتغال جوانان منطقه نیز فراهم شود.

ارسال نظرات