سردار شاکرمی با بیان اینکه پروژه ۱۶ کیلومتری آسفالت در شهرستان ملکشاهی به مناسبت آزادسازی مهران آماده افتتاح است، گفت: مصمم هستیم که در کنار دولت و مسئولان استان اقدامات لازم در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم منطقه انجام شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۳۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، شامگاه شنبه(۲۸ خرداد) در نشست ستاد محرومیت زدایی شهرستان، ملکشاهی اظهار کرد: فرماندار شهرستان ملکشاهی جناب غلامی، پرچمدار اقدامات جهادی در استان بوده است و امروز سکاندار شهرستان ملکشاهی هستند و  به طور قطع در دولت انقلابی در ارائه خدمت به مردم شهرستان ملکشاهی موثر خواهند بود.

ب

سردار « جمال شاکرمی»  با بیان اینکه سپاه همواره یار و همراه دولت ها در راستای اجرای طرح های مختلف بوده است، گفت: در دولت سیزدهم سپاه با توجه به فضای همدلی و همگرایی وجود دارد، بیشتر خود را موظف می داند که با دولت در استان گام های مختلفی در راستای توسعه مناطق محروم بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه اقدامات فراوانی در استان در راستای کنترل و هدایت  آبهای روان انجام شده است، گفت: ۵ پروژه در شهرستان ملکشاهی در این زمینه انجام شده و یک پروژه نیز در دست اقدام است با نگاه و روحیه جهادی همه دستگاه ها این پروژه نیز در دست اقدام و پیشرفت است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه پروژه ۱۶ کیلومتری آسفالت در این شهرستان به مناسبت آزادسازی مهران آماده افتتاح است، ابراز کرد: در حوزه ابهای روان و هدایت به اراضی کشاورزی حدود ۱۰۰۰ هکتار تحت پوشش قرار گرفته که کار نوینی در راستای ایجاد اشتغال در منطقه است.

 

سردار شاکرمی گفت: در حوزه آبرسانی نیز کار با جدیت با ایجاد قرارگاه دنبال شده است، شبکه مهر ملکشاهی به طول ۸۵ کیلومتر در حال پیشرفت است و در روزهای آتی به پایان رسیده و تحویل داده می شود، در روستای اما شبکه در حال انجام است و یک مخزن یک هزار متر مکعب نیز در دست اقدام است و مقدمات کار انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه با فضای همدلی مصمم هستیم که در کنار دولت و مسئولان استان اقدامات لازم در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم منطقه انجام شود، در این راستا نیز طرح آبرسانی به 128روستا از روستاهای استان با اعتباری بالغ بر 507میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه این جلسه فتحه بابی برای رهایی شهرستان از بن بست ها و جبر طبیعی  و محرومیت ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: امید است که با همراهی و همدلی مجموعه استان بتوانیم خدمات ارزنده ای در راستای محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم به مردم ارائه شود.

ارسال نظرات