خبرهای داغ:

اتحاد ملت ایران خنثی کننده توطئه های دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه میامی بر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت: این مهم در خنثی کردن توطئه های دشمنان بسیار اثرگذار است.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۶۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در نشست سیاسی که در حسینیه ناحیه میامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره)گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید همسو با آرمان های امام تحقق یابد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه گسترش عدل و عدالت در جامعه نیازمند حضور پرقدرت و همه جانبه مردم است، تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان در طول این ۴۳ سال نقشه های شوم آنان را خنثی کرده است.

اسماعیلی با بیان اینکه اتفاقات و رویدادهای اخیر در حوزه ایران،چین و روسیه ازجمله مسائل روزمره به شمار می رود، اظهار داشت: تجارت و بازرگانی موجب رونق و شکوفایی اقتصاد در سطح کلان کشور می شود.

فرمانده سگاه ناحیه میامی با اشاره به اقدامات دولت مردمی در پی مدیریت و هدفمند سازی یارانه‌ها تأکید کرد: دولت قادر است با همکاری و همیاری ملت ، برنامه های کاربردی و مفید را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی انجام دهد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها