تیم کارگری فولاد هرمزگان قهرمان مسابقات جهانی فوتبال ساحلی در ایتالیا شد.

تیم فوتبال ساحلی کارگری فولاد هرمزگان، نماینده ایران در مسابقات جهانی کارگری که در کشور ایتالیا برگزار گردید با شکست رقبای خود به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۶۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، تیم فوتبال ساحلی کارگری فولاد هرمزگان، نماینده ایران در مسابقات جهانی کارگری که در کشور ایتالیا برگزار گردید با شکست رقبای خود به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

تنها نماینده کارگری ایران در این رقابتها به میزبانی شهر چرویا ایتالیا با شکست ۶ بر صفر کشور میزبان، عنوان قهرمانی را بدست آورد.

تیم فوتبال ساحلی کارگری فولاد هرمزگان متشکل از محمد کارگران مدیر امور ورزش، مرتضی طیاری مدیر تیم، مجتبی ذاکری سرمربی، عمران ارجنگی، افشین آشیان، میلاد قنبری، حجت اربابی، اصغر آذغ، مهران پایدار، علی ذاکری و علی رستمی کادر فنی و بازیکنان این تیم را تشکیل می دهند.

نماینده ایران در مسابقات جهانی کارگری به میزبانی ایتالیا، نماینده مکزیک را با نتیجه 12 بر 2 و نماینده ایتالیا را 14 بر 13 شکست داند و در بازی پایانی با با اقتدار و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی دست یافت و قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/         

عکسها : 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار