رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی:
تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از رشد 27 درصدی اعتبارات هزینه ای استان در بودجه سال 1401 خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه ای کشور هم به همین میزان رشد دارد.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۷۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، محمد فرشکاران عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: اعتبارات هزینه ای استان در سال 1401 رقمی بالغ بر یک هزار و 177 میلیارد تومان است که حدود یک هزار و 143 میلیارد تومان عمومی و 33 میلیارد تومان نیز مربوط به ردیف اختصاصی خواهد بود.
وی افزود: 70 درصد اعتبارات هزینه ای برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و 30 درصد نیز سایر اعتبارات هزینه ای را شامل می شود.
فرشکاران تصریح کرد: اعتبارات هزینه ای استان در سال 1401 حدود 27 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و رشد اعتبارات هزینه ای کشور نیز به همین میزان بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان را در سال 1401 بیش از دو هزار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: میزان رشد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان و کشور در سال 1401 به ترتیب 25 و 23 درصد است.
وی خاطرنشان ساخت: عملکرد تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال 1400 حدود 55 درصد یعنی یک هزار میلیارد تومان است که 19 درصد از این تخصیص 55 درصدی نقدی و 36 درصد نیز به صورت اوراق بوده است.

ارسال نظرات