مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کنگان

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کنگان با حضور مسول دفتر نمایندگی سپاه امام صادق استان بوشهر برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۳۹۸۱۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، مراسم تکریم و معارفه مسئولین جدید و سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان کنگان با حضور مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و هیئت همراه و جمعی از مسئولین دفاتر نمایندگی در نواحی جم،عسلویهو تنگستان در سالن جلسات سپاه شهرستان کنگان برگزار گردید.

در ابتدا فرمانده سپاه ناحیه کنگان ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت اعزه حاضر در جلسه از زحمات حجت الاسلام و المسلمین رضایی اندیشمند تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت در عرصه ای مختلف از درگاه الهی نمودند.

در ادامه حجت الاسلام محمودی امام جمعه شهرستان کنگان به اهمیت و نقش پر رنگ روحانیت در جامعه اسلامی پرداخت و افزود؛سپاه بازوی توانای انقلاب است.وی افزود ما باید امروز انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم و اگر میخواهیم از دستاورد های انقلاب اسلامی حفاظت کنیم باید کار انقلابی انجام دهیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ضمن عرض سلام و احترام خدمت حضار محترم جلسه با ذکر سخن رهبری مبنی بر رضایت کامل نسبت به سپاه افزود،سپاه یک نهاد تاثیر گذار در جامعه و فرامرزی است. این نهاد ایثار گر و شهید پرور است و این  یک افتخار است و باید قداست این عنوان،لباس و این نهاد را حفظ نمود.

در پایان ضمن تقدر از زحمات مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگان حاج آقای اندیشمند،حجت الاسلام مهدوی منش را به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار