خبرهای داغ:
همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اقدام موهن انسان‌های پست علیه ساحت مقدس امام رضا(ع) در راستای زدودن ولایت و ایمان از جامعه اسلامی بود.
کد خبر: ۹۴۳۹۸۱۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسین علیی در جلسه اخلاق کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) همدان با تبیین ایمان مطلوب و مؤثر اظهار کرد: ایمان به معنی علم همراه با باور قلبی و عمل به معلوم است.

وی بیان کرد: این ایمان و اطاعت تنها در مسیر ولایت تجلی پیدا می‌کند و این موضوع در عصر غیبت همان اطاعت از ولایت فقیه و امر تقلید است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فققیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به تلاش‌ها علیه موضوع ولایت و امامت گفت: اقدام موهن انسان‌های پست علیه ساحت مقدس امام رضا(ع) در راستای زدودن ولایت و ایمان از جامعه اسلامی بود.

وی ادامه داد: لازمه تحقق ایمان، باور به سنت‌های الهی است و یکی از این سنت‌های قطعی، امداد الهی است.

علیی با بیان شرایط تحقق امداد الهی افزود: شرط امداد الهی حق بودن است و اگر شخص و جامعه‌ای در مسیر حق حرکت کرد نصرت الهی نیز کنار او قرار می‌گیرد.

وی گفت: نشانه حق بودن انقلاب اسلامی همین امداد الهی است که در طول این چهل و چند سال شامل حال ملت و کشور شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: مشکلات کشور را نباید بر مبنای اصول انقلاب بار کرد چراکه این مشکلات حاصل دوری از آموزه‌های دینی و عدم عمل به مبانی انقلاب است.

وی گفت: انقلاب اسلامی در صراط حق خود در صدد بسترسازی ظهور است و علت قداست آن و دشمنی دشمنان با آن نیز همین است.

علیی القای بن بست درکشور را شیطنت دشمنان در راستای ناامیدسازی مردم دانست و گفت: دشمن نمی‌تواند پیشرفت کشور را ببیند و نمی‌خواهد مردم از دستاوردها و نقاط مثبت جامعه مطلع باشند.

وی اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین افتخار سپاه دفاع از دستاوردهای همین جبهه حق و مقدس  انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین جریان نفوذ را از پروژه‌های بزرگ برای خرابکاری دانست و گفت: خیلی از اتفاقات عجیبی که امروز در کشور می‌افتد و موجبات تلخی کام جامعه را فراهم می‌کند محصول همین خرابکاری‌های جریان نفوذ است.

وی توکل به خدا و پرداختن به معنویت را از مهمترین ضروریات مردم و مدیران خواند و افزود: باید توجه داشته باشیم که منشأ همه امور خدا است و خدا را در تصمیمات و مواضع خود لحاظ کنیم.

علیی گفت: همین موضوع خشکسالی و کمبود برخی اجناس، عده‌ای مشکل را به کشورهای خارج ارجاع می‌دهند و از امداد و تقدیر الهی غافل هستند در حالی که رازق ما خدا است نه اوکراین و روسیه و آمریکا.

اقدام موهن علیه ساحت مقدس امام رضا(ع) در راستای زدودن ولایت و ایمان از جامعه اسلامی بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات