فرماندار تنگستان درآیین تکریم و معارفه مسول انجمن اسلامی دانش آموزان تنگستان گفت:دانش آموزان برای رسیدن به رشد و تعالی نیاز به آموزش های دینی و فرهنگی دارند
کد خبر: ۹۴۳۹۸۸۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،احمدلطفی فرماندار تنگستان درآیین تکریم و معارفه مسول انجمن اسلامی دانش آموزان تنگستان گفت:دانش آموزان برای رسیدن به رشد و تعالی نیاز به آموزش های دینی و فرهنگی دارند.

فرماندار تنگستان درادامه با اشاره به دغدغه رهبری در زمینه کارفرهنگی تأکید کرد:اصلاح جامعه دانش آموزی بدون اصلاح فرهنگ آن میسر نیست و تلاش های شبانه روزی و جهادی را می‌طلبد.

در ادامه حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهراهرم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب وشاه بیت این بیانیه که اشاره به جوانان دارد گفت:طبق بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نقش جوانان در ادامه گام دوم انقلاب به این نتیجه می‌رسیم که نسل جوان مومن،دانا وپرانگیزه باید محور پیشرفت جامعه اسلامی باشد.

در پایان این مراسم از تلاشهای اسفندیار زنده بودی که مسولیت ریاست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تنگستان رابرعهده داشتند تقدیر وبه جای ایشان حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین احمدی معارفه شدند.وحکم مسولیت ایشان توسط حجت الاسلام مهاجر مسول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تقدیم شد.

این مراسم با حضور فرماندارتنگستان،امام جمعه شهراهرم،ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ومربیان ومدیران شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات