خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر از مشارکت ۲۳۲ پایگاه مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر فارسی در حاشیه افتتاح نمایشگاه اسوه در شهرستان ملایر اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۳۲ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان، ۸۵ عرصه مختلف را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن بخشی از عرصه‌های بسیج و نیز شناسایی پایگاه مقاومت اسوه از امروز به مدت سه روز هر روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ دایر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر عرصه میدانی، بخشی از فعالیت‌ها به صورت کلیپ و تصویر از طریق نمایشگرهای مستقر در محل به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: حدود ۸۰ نفر از بسیجیان در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات تبدیلی، داروهای گیاهی، هنرهای تجسمی، مواد غذایی و خوراکی و عرصه‌های هنری شامل میناکاری و قلمزنی در نمایشگاه مستقر هستند.

وی به حضور بسیج هنرمندان و عرصه‌های مختلف اختراعات بسیجیان اشاره و تصریح کرد: همچنین بسیج جامعه پزشکی و بسیج طلاب در قالب میزهای خدمت در حاشیه نمایشگاه خدماتی از جمله ویزیت رایگان، مشاورهای حقوقی و دینی و مذهبی را ارائه می‌دهند.

فارسی ضمن قدردانی از شهرداری و اداره برق شهرستان بابت همکاری در برپایی نمایشگاه، اضافه کرد: خوشبختانه از همان ساعات اولیه افتتاح نمایشگاه، مردم استقبال بسیار خوبی از غرفه‌ها داشتند.

وی یادآور شد: در پایان نمایشگاه با بررسی عملکرد پایگاه‌های مقاومت در حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد شور و نشاط مردمی، شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها، خدمت‌رسانی به روستاها و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار توسط بازرسان استانی و کشوری، یک پایگاه اسوه در بخش خواهران و یک پایگاه اسوه در بخش برادران انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات