رئیس سازمان بسیج عشایری کشور خبر داد؛

برگزاری مسابقه فوتسال پیشکسوتان با نام و یاد شهدای عشایر

سرهنگ سعیدی از برگزاری مسابقه فوتسال پیشکسوتان در چهارمحال و بختیاری به مناسبت کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور خبرداد.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۲۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار «احمد سعیدی» رئیس سازمان بسیج عشایری کشور امروز در حاشیه برگزاری مسابقه فوتسال پیشکسوتان چهارمحال و بختیاری و پیشکسوتان شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: به دلیل تلاش‌های افراد فعال در حوزه ورزشی در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور، فضاسازی و برانگیختگی ویژه‌ای در این عرصه پدید آمد و ما شاهد اهدای پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی فوتبال به کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری بودیم.

وی افزود: صعود تیم‌های کوهنوردی کشور به قلل مرتفع در استان‌ها که با نام و یاد شهدای عشایر انجام شد نیز از دیگر فعالیت‌های ورزشی بود که در راستای کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری انجام شد. همچنین امروز مسابقه فوتسال پیشکسوتان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور ادامه داد: نامگذاری هفته ۲۸ ام لیگ فوتبال کشور به نام شهدای جامعه عشایر نیز یکی از اقداماتی است که با توجه به برگزاری کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری صورت گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار