فرمانده نیروی دریایی سپاه: در آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم جامعه عشایری کشور گفت: امید دنیا امروز به ایران است، اما رسانه‌ها و بوق های مسموم معاند نمی‌گذارند این صدا فراگیر و طنین انداز شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۳۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری،  آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم عشایری در راستای کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید،  اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سخنان پدر شهید محمدحسن قاسمی اولین شهید مدافع حرم از جامعه پزشکی کشور و سخنرانی سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرهنگسرای شهرکرد در حال برگزاری است.

سردار تنگسیری در این مراسم با درود و سلام به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس، 57شهید مدافع حرم جامعه عشایری بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، 11هزار شهید جامعه عشایری  کشور و شهدای عرصه دفاع از امنیت و سلامت کشور، گفت: افتخاری است که در یادواره شهدای جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت فقیه را نقطه مشترک وصیت نامه شهدا دانست و افزود: تا زمانی که در مسیر ولایت باشیم هیچ کشوری جرات نمی کند به ایران اسلامی نزدیک شود.

وی گفت: در حصر آبادان عشایر با اسلحه خود وارد شدند و دفاع کردند و تنها خواسته شان تیر برنو بود، اما شجاعانه در کوی ذوالفقاری آبادان با کمترین امکانات جلو دشمن ایستادند. 

سردار تنگسیری افزود:  عشایر عرب،  بختیاری،  ترک و لر در مقابل سربازان دشمن با دست خالی؛ اما شجاعانه ایستادند.

وی گفت: امید دنیا امروز به ایران است، اما رسانه‌ها و بوق های مسموم معاند نمی‌گذارند این صدا فراگیر و طنین انداز شود.

وی با بیان اینکه شهدای ما حماسه‌هایی آفریدند، افزود: حضرت آقا در ۲۵ تیر ۹۷ بعد از گرفتن کشتی نفتی ایران توسط انگلیس در جبل الطارق فرمودند: انگلیس خبیث دزدی دریایی می‌کند جمهوری اسلامی ان شاءلله این خباثت را بی جواب نمی‌گذارد.

سردار تنگسیری، نحوه لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با دزدی انگلیسی های خبیث در جبل الطارق در مدت زمان کمتر از 24 ساعت را تشریح کرد و گفت: امید دنیا امروز به ایران اسلامی است و رسانه های معاند و بوق های مسموم نمی گذارند عشق به ایران به گوش جهانیان برسد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه شهدای ایران حماسه ای را آفریدند که ما همچنان از عزت آن بهره میبریم، عنوان کرد: ملت ایران شجاع است که بیش از ۳۰۰ هزار شهید را تقدیم ایران و انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه عزت شهدا ترس و رعب در دل دشمنان انداخته است، خاطر نشان کرد: کشورهای جهان از جمله یونانی ها باید بدانند اجازه بی احترامی به ایران و ایرانی ندادند و به جای یک کشتی ایرانی که آن ها از ما گرفتند، ما دو کشتی از آن ها توقیف کردیم.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه نباید به جوسازی رسانه های معاند توجه کرد، گفت: مردم غیور استان دلاور خیز چهارمحال و بختیاری باید به فرهنگ خود افتخار کند که دشمن از لباس های شما می ترسد.

وی با بیان اینکه به سربازی خود در دفاع از خون شهدا افتخار می کنیم، ادامه داد: به عنوان یک سرباز اعلام می کنم اگر باهم باشیم و در راه اسلام و پشت ولایت فقیه قدم برداریم قطعا کمر استکبار را خواهیم شکست.

ارسال نظرات