کد خبر: ۹۴۴۰۰۵۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی:

با حضور استاندار بوشهر و معاونین استاندار و مدیران کل استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ۲۸۸واحد مسکونی در شهرستان دشتی آغاز شد.در این آیین فرماندار دشتی گفت: سهمیه دو سال شهرستان هزار واحد مسکونی استان که تاکنون ۷۲۰ واحد آن عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

علی بحرانی در آغاز عملیات اجرایی دو هزار واحد مسکونی در استان بوشهر که با حضور استاندار بوشهر در شهر خورموج برگزار شد اظهار داشت: از این تعداد ۲۸۸ واحد در شهرستان عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۷۲۰ واحد مسکونی در شش فاز و در زمینی به مساحت شصت و نه هزارو ۶۵۴ متر مربع در دست اجرا است.

بحرانی ادامه داد: فاز اول ۸۴ واحد و پیشرفت آن ۵۳ درصد؛ فاز دوم ۶۰ واحد و پیشرفت آن ۴۳ درصد؛ فاز سوم و چهارم ۲۸۸ واحد و پیشرفت آن سه درصد و فاز پنجم و ششم نیز ۲۸۸ واحد که در مرحله آماده سازی زمین است.

وی ادامه داد: برای فاز ششم حدود سی هفت هزارو ۷۷۲ متر مربع زمین برای احداث هزار واحد پیش بینی شده که امروز ۱۴۴ واحد آن عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بحرانی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال ۸۴ واحد در شهرستان تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: کل متقاضی که برای این طرح ثبت نام کردند سه هزارو ۸۱۳ بوده که هزارو ۵۸۲ نفر شرایط لازم دارند که از این تعداد هزارو ۲۰۷ نفر در شهر خورموج هستند و ۶۸۱ نیز تاکنون افتتاح حساب کردند.

ارسال نظرات