نشست تبیینی منظومه فکری رهبر انقلاب در سپاه شبستر برگزار شد

تبریز- نشست تبیینی اندیشه های راهبردی و منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله) در سپاه شبستر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۱۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه شبستر در این نشست و در جمع کارکنان سپاه  شبستر گفت: با عنایت به ضرورت آشنایی بیشتر بسیجیان و آحاد مردم با این نظام اندیشه ای فاخر فکری و معرفتی، باید در راستای تبیین نظام های بینشی، منشی و رفتاری، منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که برگرفته از منبع عظیم وحیانی است قدم‌های موثری در جهت تبیین و تفسیر و آموزش این منظومه راهگشا وبصیرت افزابرای جوانان و نوجوانان برداشته شود.

بهمن داستان با اشاره به اهمیت این منطومه فکری بیان کرد: استقبال  اشتیاق جوانان واحاد عمومی مردم برای فهم اندیشه های متعالی امامین انقلاب زیاد است و قطعا آموزش، تبیبن و ترویج این منظومه فکری تاثیر زیادی در زمینه سازی و ترسیم نقشه راه برپایی تمدن اسلامی است. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانات خود به اهمیت این منظومه فکری چنین اشاره کردند: که «اهمیت این انقلاب و علت اینکه این انقلاب زلزله در دنیا ایجاد کرد، این نبود که یک حکومتی را سرنگون کرد، نه، علت این بود که یک منظومه فکری نو را به دنیا عرضه کرد.

وی اظهارداشت: امید می رود با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و با همیاری و متعامل متولیان فرهنگی شهرستان شبستر با برگزاری دوره های فراگیر در راستای آشنایی بسیجیان و نوجوانان با این منظومه فکری قدم‌های موثری برداشته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار