طرح ولایت کشوری به مدت ۴۰ روز با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۳۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

اجرای برنامه های فرهنگی  در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، دکتر عزیز حبیبی فرمانده قرارگاه مرکزی شهید علم الهدی ۳۰ خرداد در جلسه این قرارگاه در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برگزاری مطلوب راهیان نور دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در اسفند ماه سال گذشته، گفت: دانشگاه های استان در برگزاری برنامه های این قرارگاه به صورت هماهنگ عمل می کنند.
وی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با مناسبت ها در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، افزود: دانشگاه های استان در موضوعات استانی نیز تعهدات خود را در خصوص مصوبات این قرارگاه عملی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علمداری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز با بیان اینکه طرح ولایت کشوری به مدت ۴۰ روز با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، افزود: برای شرکت در این طرح ۳۴۵ نفر از دانشجویان استان ثبت نام کرده اند که بعد از برگزاری آزمون و مصاحبه، ۸۰ نفر انتخاب خواهند شد.
وی با بیان اینکه دوره خط امام نیز با شرکت ۲۰۰ نفر از دانشجویان به صورت استانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: راهیان نور شمالغرب کشور نیز تابستان سالجاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات