دامغان_ فرمانده پایگاه الغدیر شهرستان دامغان گفت: اهم فعالیت‌های صالحین باید در مسجد برگزار شود تا متربی با این مکان معنوی مأنوس شود و مسجدمحوری از شاخصه‌های حلقه‌های صالحین می باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۷۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

 احمد حاجی آبادی فرمانده پایگاه الغدیر شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: اهم فعالیت‌های صالحین باید در مسجد برگزار شود تا متربی با این مکان معنوی انس بگیرد و مربی و سرگروه های صالحین در اجرای این امر باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حاجی آبادی بر تداوم محفل انس با قرآن کریم در مساجد تأکید کرد و گفت: ما در پایگاه الغدیر از سال 1400 گروه قرآنی شهید مهدی زین الدین را تشکیل دادیم و به صورت هفتگی محفل انس با قرآن را برگزار می کنیم.

وی مسجد محوری را از شاخصه‌های صالحین دانست و بیان کرد: تمام تلاش ما برای برگزاری محفل انس با قرآن کریم این بود که این برنامه در مسجد برگزار شود و تاکنون 72 محفل انس با قرآن در محل مسجد الغدیر برگزار شده است.

فرمانده پایگاه الغدیر تصریح کرد: قبل از اجرای این برنامه نشست‌های هم‌اندیشی برگزار و پيرامون راه‌های جذب بسیجیان و چگونگی اجرای این برنامه به بحث و تبادل نظر پرداختیم و روزهای اول انجام این کار کمی دشوار و اکنون با استقبال خوب بسیجیان این برنامه برگزار می شود. 

حاجی آبادی افزود: با حضور قاریان برتر شهرستان، تقسیر آیات قرائت شده و اجرای برنامه به صورت هفتگی جذب خوبی در پایگاه داشتیم و کادرسازی که یکی از اهداف صالحین می باشد را مدنظر قرار دادیم.

وی گفت: 22 سال خدمت در بسیج و فرماندهی پایگاه‌های امام موسی بن جعفر (ع)، باهنر و اکنون پایگاه الغدیر را از افتخارات خود در زندگی می دانم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها