خبرهای داغ:
حجت الاسلام موحدی‌راد گفت: جلسه محوری و عمومی بزرگداشت شهدای هفتم تیر ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفتم تیرماه در محل مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۸۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام «علی موحدی راد» در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه اظهار کرد: اول تیرماه مراسم تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه، دیدار عمومی برخی از دادستان‌ها و مدیران دادگستری خراسان جنوبی با مردم و برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز استان برنامه ریزی شده است.

 

حجت الاسلام موحدی‌راد با بیان برگزاری همایش صلح یاران و حضور در مساجد محوری در هفته قوه قضاییه، گفت: جلسه محوری و عمومی بزرگداشت شهدای هفتم تیر در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفتم تیرماه در محل مسجد امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: بازدید حضوری قضات دادگستری از زندان های استان، مراسم عطرافشانی مزار شهدا، اهدای خون، حضور در منازل برخی از شهدا و زیارت خانواده آنان، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی میز خدمت در محل مصلی های نماز جمعه، حضور در برنامه های صدا و سیما و برگزاری مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان و آزادسازی نمادین چند نفر از زندانیان از دیگر برنامه های هفته قوه قضائیه پیش بینی شده است.

 

وی به بازدید میدانی از کارخانه ها و مراکز تولیدی و اقتصادی به مناسبت هفته قوه قضاییه اشاره کرد و ادامه داد: با انجام بازدید از مراکز تولیدی استان تلاش خواهیم کرد در حد مقدورات قانونی و در حیطه وظایف قوه قضائیه و دادگستری گامی در جهت حل مشکلات این واحدهای برداریم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها