مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع):
حجت الاسلام علی ترکاشوند گفت: اگر خواهران بسیجی در تربیت و نهادینه سازی ارزش های اسلامی در خانواده هایشان همت کنند  الگوی عملی جهاد تبیین در عرصه خانه و خانواده خواهند بود.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۴۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه تربیت و تعالی حوزه ۱۲۲ بسیج حضرت خدیجه(س) با حضور حجت الاسلام علی ترکاشوند، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام ترکاشوند در حاشیه این جلسه با اشاره به جهادتبیین اظهار کرد: همانطور که در عبادت نیت برای خداست در برنامه های سیاسی اجتماعی هم نیت را خدا قرار بدهیم و برای رضایش حرکت کنیم.

وی افزود: دکتر مصطفی چمران قبل از انقلاب اسلامی و به صورت آتش به اختیار، برای رضای خدا و کمک به اسلام، به لبنان و فلسطین سفر کرد تا به مسلمانان یاری برساند. چنین شهدایی که به خاطر خدا قیام کردند الگویی برای جامعه هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) با بیان اینکه در کار رسانه ای و تولید محتوا در این فضا ضعیف عمل کردیم، بیان کرد: با تولید محتوا مناسب و امیدآفرین در این فضا می توان گامی در راستای جهاد تبیین برداشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر خواهران بسیجی در تربیت و نهادینه سازی ارزش های اسلامی در خانواده هایشان همت کنند  الگوی عملی جهاد تبیین در عرصه خانه و خانواده خواهند بود.

خبرنگار: فائزه السادات حاجی قاسمی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها