خبرهای داغ:
سردار مطهری:

توجه به جهاد تولید و تبیین و سبک زندگی باید در زندگی

شاهرود_ معاونت سابق اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج تولید ثروتی که دست نیازمندان را بگیرد مورد دقت قرار داد و گفت: این‌ها امر جامع ولایت است که تولید و تبیین و سبک زندگی باید در زندگی ما اثرگذار باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۶۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

توجه به جهاد تولید و تبیین و سبک زندگی باید در زندگیبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار عباس مطهری در یادواره شهدای جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات این مدیریت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل بویژه شهدا جهادسازندگی، با اشاره به اتفاقات خرداد و تیر ماه سال ۱۳۶۰ و شهادت‌ها و ترور‌های بزرگان نظام اسلامی، اظهار کرد: در استان ۱۱۸ شهید جهادسازندگی و در شهرستان بیش از ۴۰ شهید داریم و این‌ها حافظ انقلاب اسلامی شدند.
او افزود: شهدا فدا شدند تا ما امروز به برکت آنان به عزت و اقتدار برسیم.
معاون سابق اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به نقش جهادسازندگی در دفاع مقدس، گفت: جهادگران ما با آگاهی کامل از تهدیدات دشمنان محکم ایستادند و خاکریز و سنگر و جاده ساختند تا این دفاع مقدس به پیروزی برسد.
مطهری ادامه داد: بازدارندگی جهادگران جهادسازندگی دفاع مقدس را به پایان رساند و در ادامه این راهبرد بازدارندگی توسط رهبر انقلاب تاکید شد و با تکیه بر توان داخلی و الگوگیری از دفاع مقدس و جهادگران آن دوران قدرت بازدارندگی را حفظ کنیم.
او اضافه کرد: تعرض نظامی دشمنان را از مرز‌ها دور کردیم و در ادامه راهبرد مقاومت فعال در منطقه انجام شد و امروز کشتی‌های ما در دریا‌های جهان حضور داریم و امروز در حوزه راهبرد بازدارندگی نه‌تن‌ها دشمن را بازداشتم از تعرض به انقلاب و کشور، استکبار جهانی تلاش می‌کند کاری نکند آمریکا به آن‌ها حمله کند.
توجه به جهاد تولید و تبیین و سبک زندگی باید در زندگیمسئول موزه و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: سرود سلام فرمانده که ساخته شده در کشور و منطقه و جهان گسترش یافته و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد.
او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش داریم و جهان در حال یک پیچ تاریخی است، افزود: الان یکی پس از دیگری دارد خرمشهر‌ها رخ می‌دهد و جبهه مقاومت در منطقه رخ می‌دهد و به پیروزی می‌رسد.
مطهری اضافه کرد: از سال ۱۳۸۹ جنگ اقتصادی بر علیه ایران رخ می‌دهد تا سال ۱۴۰۰ و آن‌ها تاکید بر شکست در این جنگ دارند و تلاش داشتند ما را خرد کنند و این از خرمشهر‌های در پیش است.
او با اشاره به آیه سوره آل عمران در مورد شهدا افزود: شهدا خوشحال هستند و بشارت می‌دهند به آنان که در حال جهاد هستند در هر عرصه‌ای در مقابل دشمنان نه ترس و هراسی داشته و نه اندوهگین باشید.
مسئول اسبق سازمان بسیج فرهنگیان کشور، با بیان خاطراتی از زنده بودن شهدا و حل کردن مشکلات اظهار کرد: اگر فداکاری‌ها نبود امروز این موفقیت‌ها نبود و جهاد ادامه دارد و با الگوگیری از شهدا اتفاقی رقم بزنیم که امام عصر (عج) آمد همه پیرو ایشان و لبیک گوی ندای او و زمینه ساز ظهور باشیم.
توجه به جهاد تولید و تبیین و سبک زندگی باید در زندگیمطهری با تاکید بر تبعیت از ولایت، گفت: شهدا صحنه را ترک نکردند و ماندند و جاودانه شدند و امروز نیز باید این تداوم یابد و امر جامع، ولی امروز در جهادکشاورزی، تولید است و هر کاری می‌شود باید در این راستا کرد.
او بر توجه به صحنه جهاد اقتصادی در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان تاکید کرد و گفت: در جنگ نرم و فرهنگی نیز دشمنان با تمام توان حضور دارند و در جهاد تبیین باید کار کنیم که بسیار مهم است و نقش خود را در فضای مجازی ایفا کنیم.
مطهری خاطر نشان کرد: اول باید خود را مسلح و توانمند کرد و اسلحه آن زبان و قلم و دست است و مهمترین مهمات سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است.
او سبک زندگی را هم مورد توجه قرار داد و گفت: فرهنگ اقتصادی ما در جنگ اقتصادی اهمیت دارد و سبک زندگی را باید مورد دقت قرار داد و نیاز محور باید زندگی ما برنامه ریزی شود.
مطهری تولید ثروتی که دست نیازمندان را بگیرد مورد دقت قرار داد و گفت: این‌ها امر جامع ولایت است که تولید و تبیین و سبک زندگی باید در زندگی ما اثرگذار باشد.
او بر توسل به ائمه اطهار و توکل به خدا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اظهار کرد: از مسیر شهدا نباید غافل شد که سیره آن‌ها برای حل مشکلات توکل و توسل و همراهی جهاد و همت کارساز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها