مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: تولیدات اولیه دانش بنیان باید به چرخه تولید برسند بنابراین برای تحقق شعار سال باید ایده ها را به محصول برسانیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۹۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،همایش گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
 
دکتر اکبری فرد سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان و مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان برترین دانشگاه در جنوبشرق کشور رسالت آموزشی و پژوهشی و رفع مشکلات و معضلات جامعه را برعهده دارد.
 
وی افزود:  ما سعی می کنیم ظرفیت دانشگاه را به عرصه هایی که جامعه نیاز دارد چه در مسائل صنعتی و چه در مسائل اجتماعی و فرهنگی تقدیم کنیم.

اکبری فرد عنوان کرد: امروز دانشگاه شهید باهنر به دانشگاه جامعی در سطح کشور با حضور بیش از ۶۰۰ هیات علمی بیش از ۱۴ هزار دانشجو تبدیل شده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید با تاکید بر اجرایی کردن شعار سال  خاطر نشان کرد: اگر ما تولیدات اولیه دانش بنیان داشته باشیم اما تجاری نشوند و به چرخه تولید نرسند باز هم مثل پایان نامه هایی است که در اتاق اساتید خاک میخورند؛ بنابراین برای تحقق شعار سال باید ایده ها را به محصول برسانیم.

ارسال نظرات