خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

برنامه محوربودن در اجرای پروژه مهر از اولویت های اساسی آموزش و پرورش است

سیاهکالی مرادی، برنامه محوربودن در اجرای پروژه مهر را از اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش دانست و گفت: اطلاع رسانی، توانمندسازی نیروها، ساماندهی فضا، امکانات و تجهیزات و ساماندهی ثبت نام دانش آموزان، از مسائل مهم در برنامه‌های پروژه مهر است.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۶۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نخستین جلسه شورای پروژه مهر استان با حضور نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای معاونین، نماینده روسای مناطق و نواحی و روسای کارگروه‌ها در سالن کنفرانس ساختمان شهیدقدرت الله چگینی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

 

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه برنامه محوربودن در اجرای پروژه مهر را از اولویت های اساسی دانست و اظهار کرد: توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی، توانمندسازی نیروها، ساماندهی فضا، امکانات و تجهیزات و ساماندهی ثبت نام دانش آموزان، از مسائل مهم در برنامه‌های پروژه مهر است که باید مورد توجه روسای کارگروه های پروژه مهر، مدیران مناطق و نواحی سراسر استان، مدیران مدارس، عوامل اجرایی ومعلمان قرار گیرد.

 

در این جلسه اهمیت نظارت بر پروژه مهر ۱۴۰۱، آخرین گزارش اقدامات و پیگیری های انجام شده درخصوص اجرای پروژه مهر و الزامات در این بخش توسط معاونین مدیرکل آموزش و پرورش مورد تاکید قرار گرفت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها