خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: میز خدمت به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در کازرون برپا شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۸۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، به همت بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون و با همکاری جهادکشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی، میز خدمت جهادی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: تامین امنیت غذایی و تنظیم بازار اصولی کالاهای اساسی همواره یکی از پاشنه آشیل‌های پیش‌روی دولت‌ها بوده و اکنون نیز، دولت سیزدهم در شرایطی زمام امور را به دست گرفته که بازار بسیاری از کالاها با تلاطم مواجه است و وضعیت ذخایر استراتژیک به عنوان یک پشتیبان برای بازار اقلام سبد خانوار نیز در شرایط مناسبی قرار ندارد.

وی افزود: آنچه امروز در جامعه شاهد هستیم، حاصل تلاش مضاعف در سال‌های اخیر برای خودکفایی در تولید برخی محصولات استراتژیک کشاورزی است، در حالی‌که پتانسیل آب و خاک ما این اجازه را نمی‌دهد که تولید بیش از حد داشته باشیم و کاهش مصرف گوشت، مرغ، برنج و لبنیات نشان می‌دهد که این تورم و فشار اقتصادی، کاملاً روی طبقات متوسط اثر گذاشته و باید برای آن فکری کرد.

در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون اظهار داشت: برگزاری میز خدمت برای ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مردمی است.

وی مهمترین اهداف از برگزاری میز خدمت جهادی را افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات مردم دانست و افزود: در این برنامه همچنین به دغدغه‌های مردم در بخش امور اراضی و امور دام با حضور مسئولین مربوطه پاسخ داده شد و  راهنمایی‌های مربوطه ارائه گردید.

 شفیعی رفع مشکلات مردم در بخش کشاورزی و دامپروری با مشارکت مسئولان را یکی از اولویت های برنامه های بسیج مهندسین جامعه کشاورزی بیان کرد و خاطر نشان کرد: در حاشیه این میز خدمت در تعامل با جهادگران، راهکارهایی جهت رفع و بهبود مسائل و مشکلات روز به ویژه  موارد تنظیم بازار گوشت، مرغ و تخم مرغ در دو قسمت رفع مشکلات پیش آمده در خصوص تولید‌کنندگان و رفع مشکلات تولید پرداخته شد.

وی با بیان اینکه مسئولان بخش کشاورزی و دامپروری با عنوان سفیران خدمت پای درد دل مردم شهرستان کازرون نشستند، خاطر نشان کرد: در برپایی میز خدمت جهادی بعضی از مشکلات و معضلات مردم مرتفع شد که این امر موجب وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها